Jak zvýšit svůj ROI pomocí vědeckého SEM (Search Engine Marketing)?
Chceš vědět, co je ta jedna věc, kterou každý úspěšný digitální marketér udělá jako první, aby zajistil co největší návratnost svého marketingového rozpočtu? Je to jednoduché: stanovení cílů. Tato praxe je naprosto nezbytná pro každého digitálního marketéra, který ví, jak vést své kampaně produktivně a nákladově efektivně. A s několika jednoduchými tipy to můžeš zvládnout taky – a to velmi brzy! V tomto blogu tě provedeme prvními kroky, které každý chytrý digitální marketér podniká, aby měl jistotu, že je na správné cestě k dosažení všech svých marketingových cílů. Připrav se na zisky!
Pamatuj: i když je kanál, o kterém uvažuješ, momentálně extrémně populární, nemusí se hodit k tvé značce. Vždy dělej informovaná rozhodnutí, která přímo souvisejí s tvou firmou. Jinak se tvoje sdělení nedostane ke správnému publiku a ty promrháš čas, úsilí i peníze.
Poznej své digitální cíle
Prvním krokem je jasně si určit, jaké cíle chceš dosáhnout. Buď konkrétní. Chceš zvýšit povědomí o značce? Jde ti hlavně o získávání kontaktů (leadů)? Chceš vybudovat silnou síť influencerů, kteří ti pomohou být viditelnější? Nebo chceš zvýšit zapojení (engagement) na sociálních sítích?


Buď konkrétní
Užitečným nástrojem pro zúžení a ověření životaschopnosti tvých cílů je mnemotechnická pomůcka SMART. Je důležité být konkrétní, abys přesně pochopil, čeho chceš dosáhnout, a mohl si celý proces dosažení cíle rozdělit na zvládnutelné kroky. A právě s tím ti tato pomůcka pomůže.
- Dosáhne tento kanál mé cílové skupiny?
- Je tento kanál udržitelný a cenově dostupný v rámci marketingového rozpočtu mé firmy?
- Budu schopen měřit úspěšnost tohoto kanálu?
- Umožňuje mi kanál vyjádřit sdělení mé značky tak, jak chci?
- Spolupracují kanály, které zvažuji, na společném předání mého sdělení?

Vždy měj na paměti své cíle!
Stanovení jasné vize pro tvé podnikání je prvním krokem při plánování digitálního marketingového rozpočtu. Při organizaci čehokoli ve firmě měj vždy na paměti své konečné cíle. Když se rozhoduješ, jaké další kroky podniknout, zeptej se sám sebe, jak ti tyto kroky pomohou dosáhnout cílů, které sis stanovil v Kroku č. 1. Díky tomu zůstaneš na správné cestě a vyhneš se utrácení rozpočtu za věci, které tě k cíli neposunou.
Cum et essent similique. Inani propriae menandri sed in. Pericula expetendis has no,
quo populo forensibus contentiones et, nibh error in per.Denis Robinson
Jak se tvůj rozpočet vyvíjí a mění, neustále se vracej ke svým SMART cílům. Zůstaň soustředěný a nezapomínej na své cíle – právě ony ti vždy napoví, jaký by měl být tvůj další krok!
Related Posts
How to Increase Your ROI Through scientific SEM?
Want to know the one thing that every successful digital marketer does first to ensure they get the biggest return on their marketing budget? It’s simple: goal-setting. This is an absolutely essential...